RIM se ia de Apple… degeaba

de: Alexandru Puiu
08 05. 2012

Desi primele evenimente au avut loc in urma cu cateva saptamani si, da, au existat si anumite zvonuri, abia in aceste zile s-a descoperit clar cine se afla in spatele campaniei anti Apple care a ramas in mintile oamenilor doar ca Wake Up.

Intr-o campanie cel putin dubioasa, care a inceput printr-un protest in fata magazinului Apple din Sydney, RIM se pare ca bagat bani fara un scop evident. Cu toti banii investiti in pagini de ziar si chiar o pagina dedicata Wake Up pe internet, intregile eforturi ale RIM, cu o tenta anti corporatista si anti spirit de turma, se pare ca nici macar nu anunta un terminal nou.

Va sugerez sa accesati site-ul wakeupbebold.com, dar cu volumul la minim pentru a evita o sursa de stres, si aveti rabdare sa ascultati ce va zice o voce extrem de agresiva – cel mai penibil e ca nu veti fi surprinsi de respectivele informatii. Dupa ce vi se aduce la cunostinta ca business-ul s-a schimbat si ca nu mai traim intr-un univers cu oameni la costum, birouri tip cubicle sau angajati clasici, nimeni nu va spune de ce RIM, daca tot a detinut mereu reteta secreta, nu s-a schimbat mai repede. De ce a ratat startul? Sunt atacati doar cei de la Apple cu afirmatia „You don’t just think different, you do different” (Nu trebuie doar sa gandesti diferit, trebuie sa faci lucrurile diferit).

In cazul in care nu sunteti convinsi de eficienta tacticilor RIM, motivul este simplu: nu aveti de ce sa  fiti. Atata timp cat nu exista motive solide pentru a achizitiona un terminal BlackBerry, eu nu cred ca a apela la curajul cuiva pentru a adopta o platforma este cea mai buna solutie.

Daca sunteti curiosi ce s-a intamplat zilele trecute in fata unui Apple Store, urmariti clipul de mai jos, treceti peste personajul dubios de la inceput si incepand cu secunda 50 din primul minut veti intelege despre ce este vorba.